//SILENT MAJESTY//
Navi
TWITTER FACEBOOK INSTAGRAM
Nyawa Baru

Sunday, August 23, 2015 @ 9:48 PM | 0 Comment [s]

Greeting Text
astaghafiruallah pyka. dah berapa lama la tak jenguk blog ni?? dah macam apa takde rupa dah nasib la jasad ada lagi tapi nyawa dah mati haha 

*tetiba harini rasa nak bukak blog sebab nak tengok kot kot hilang dari radar terus tapi alhamdullilah ada lagi.

so harini nak cuba la bawak berubat sikit si blogi ni kasi ada tenaga balik selapas satahun kot macam mayat hidup haha tapi dah lupa la sis macamana nak kasi ubat. nak makeup kan apatah lagi.

so sampai sini jela entri kali ni sebab nak kasi ada la rupa tu sikit sebelum sis mencuba dengan rajinnya mencari ubat dan makeup kan blogi kasi gegurl sikit eh eh haha. 

salam sayang dari kakpykaa xoxo


Older Post
The Majesty

Assalamualaikum and hai. Welcome to my sweet blog. (copy blogskin je) haha. Malay girl here. Sweet 18 in October. Be nice here princess
Moga hari esok lebih baik dari hari ini. Akan berusaha untuk berubah ke arah yang lebih baik. inshaAllah, Aminn


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

<


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edit : Nurul Nabila
Re-Edited/Le'Owner : Nur Syafiqah

Best View at GOOGLE CHROME!