Monday, November 28, 2011

Atuk Dah Balik :)

heyy ! lame kan saya tak tulistulis ni ! tak sempat larh . maklumla orang buzy . HAHA . hurm awak nak taw tak saya rindu larh abah saya . :'( dy  kalau cuti jer WAJIB pgy blajar a.k.a sambung blaja . oke , masuk pada tajuk  balik . ~Atuk Dah Balik~ balik dari mana ? dah sebulan taw atuk saya pgy MEKAH . pgy haji . first time dapat taw atuk dapat pgy haiji gembira woooooo ! nak taw nape sebab boleyh kirim doadoa . lagipom tahun ni kan aku ambik PMR . jadi boleyh la doadoa dapat 9A's . AMIN . hurm masa pgy hantar atuk naik fly kat airpot semua sedih . maklum la atuk pgy lame woo , sebulan . 44hari . sambilsambil tunggu atuk naik fly sempat take some picture . and sebelum atuk dahdah nak naik tuf take gambar atuk . takuttakut rindu la kan . hee :) masa tuf semua nangisnangis . nih gambar masa atuk nak naik fly .




hurm . oke . setelah 44hari atuk pgy sana . tibala masa untuk atuk balik . kite kat sini gembira wooo . tapi dy kat sana mesti taknak balik kan . yerla bukan senang nak pgy sana wooo ! hurm tdy pagipagi lagi bangun . tapi kul 8 baru mandi ! haha . yer larh . nak pgy sambut atuk ni . lepas rindu katakan ! pgy sana lama nunggu weh ! penat lorh . tader kusi . semua kena kebas ! duk kat sana bosan sangat saya snap larh . itukan hobi saya . haha . oke tunggu punye tunggu , ma cakap kapal ayah dah sampai . penat tunggu tufdah takder dah ! hepy ni wehh ! tibetibe nampak atuk woo . saya bukan main suke pgy kt atuk terus salam . cucu yang baik kan ! haha . lepas ambik barangbarang sumua terus blaik la . rumah pulak baru cakapcakap . tapi atuk tak sihat mana ! oke larh dah letih ni . sekian ! hee :)


nih dengan sepupu yang cute !

sepupu yang suke posing !

No comments:

Post a Comment