Wednesday, November 30, 2011

lama wooo !

haloo ! assalammualaikum ! hyep ! wuhuuuu ~ sihat ker semua ! nih saya nak cite sikit terrr ! jap . aini hari aper ep ? ouwhh ! yesss . hari nih hari RABU ! semalam hari SELASA kan ? nak taw tak ! semalam kan saya pgy klinik gigi ! saya pgy sama mama saya maa ! saya takut pgy sorangsorang maa ! nak taw tak kenapa saya pgy klinik gigi maa ? saya ader appointment maa sama itu doktor gigi maa ! nak taw kanapa  maa ? kena baca lagi la maa ! kalau dah tak nak taw maa , bleyh stop maa . oke . *apa punye ayat , asyik maamaa ! oke . sebenarnye saya pgy klinik tuf ade sebab . kalau tak der , lambat lagi nak pgy la . nih kali kedua pgy sebab hari tu tak sempat . lama woo tunggu bleyh masuk lam bilik tuf ! pgy kul2 kul 4lebih baru siap . okeoke . sebenarnye saya pgy tuf nak buat oppointment nak pakai braces ! taw tak ape itu braces ? itu la pendakap gigi ! hati nak sangat pakai , buka lappy jer tngk youtube sal braces nih . tapi  TAKUT  . ape nak takut kan . relix la . koya ! haha . lamalama tunggu tuf tibela turn saya woo ! sejuk kaki tangan masuk woo ! lepas dy simensimen gigi . mama saya cakap la sal nak pakai ni . minggu lepas pon dah cakap . doktor tu dah taw dah ! doktor tuf baik woo ! masa sy tengah spyspy gigi saya , mama saya cakap ngan doktor tuf . cakap punye cakap saya dengar satu tahunnn lebihhhhh woo baru bleyh pakai . lamaaaaaaaa wooo ! dy cakap orang lain pom lama lagi tunggu woo ! aku pomm . sedih larh woo . lambat lagi ! hurmm . kena sabar larh . nak pakai sangat ! mesti larh . TAK PER AKU TUNGGU ! teruja weh nak pakai sebab gigi saya tak macam gigi awakawak sumua ! oke larh . p/s of da story cume nak cakap lama weeh . setahun lebih lagi baru bleyh pakai . haha ! wuhuuuu ! ngek la !


nih la rupenye ! cantik tak ? haha .

No comments:

Post a Comment