Saturday, December 10, 2011

mimpi ? betul ke tak ?

hah ! semua dah baca kan tajuk kat atas tuf ! hurmmmm betul ke tak mimpi nih hah ? sebelum tu lupa nak cakap , assalammualaikum , haiiiii follower semua . #walaupun follower sikit jer tapi bautbuat banyak berpuluh ! haha . baru gembira hati nih . :) HAHA ! aku nih asyik gelak jer kan ? aku memang suke gelakgelak nih ~ oke balik pada tajuk kat atas ^ mimpi ? mimpi ? mimpi  ? betul ke ? aku tanye pom sebad aku mimpi sal result exam nih . maklumla tahun ni aku ambik PMR > peperiksaan menengah rendah !walaupun ramai yang taw tapi saja jer tangan nih gatal nak menaip . hee . potong kan ? haha ! hah ! mimpi nih ? aderla satu malam tu aku ingatkan aku mimpi sal laki tu , tapitapimimpi sal result ! hah ! aku pom sekarang berdebar sal result exam nihhh ! harapharap 9A's . semua PMR candidate nak A's kan ? tapi aku mimpi aku cume dapat 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

7A 1B 1C !

ouwh ! nooo . taknak . harapharap la tak betul kan ? ! bia la penat lelah aku kejar masa , kejar tu , kejar nih tahun nih dapat tebus dengan result yang cemerlang ! aku nak sangat 9A's PMR . masa UPSR dah tak dapat 5A's ! doakan aku ye ! harapharap aku dapat . AMIN . oke tu jer nak cakap sal entry kali nihh . sampai sini jer larh entry kali nih . dah tak tahu nak cakap ape . hee . k , baiiii ~




harapharap camni larhh !





No comments:

Post a Comment