Friday, January 20, 2012

berpisah juaa

heyy ! assalammualaikum peeps . lame wooo saya tak uptade blog nimmm . spider dah buat istana dah kat siinimm -,- awakawakawak sihat tak ? kalau sihat alhamdullilah , kalau yang tak sihat pegi makan ubat cepatcepat ! nanti tak boleh sekolah . padam muke kan ~ haha . ape daaa pikaa nim cuti seminggu laa wehh ! wekkk , boooo sama diaaa . cuti seminggu ? bosan wehhh , homework tak sentuh lagi ! banyak gile kene buat nota , maklum laaa form4 . ambik kauuu . tapi takpeee saya akan BERUSAHA BERSUNGGUH-SUNGGUH ! yeayyy ~ hee . cuti nim awakawak buat pee ep ? hummm . membosankan . tapi yang seronak nyee cuti nim ade jamuan untuk ex student 3Ibnu Sina 2011 . woooooo . tak sabar . sabar pikaaaa , sabarrr ! huuuuuu . haha . bulan  nim jugak kawankawan saya sibuk check pasal kemasukan ke SBP tingkatan 4  humm ramai jugak laa yang boleh . tapi saya takk . takde rezeki . lagipom result tak gempak mane . yang dapat pegi tuu tahniah epp ! hope tak lupa laa pika yang disini . sobsob :'( . tapi takpe pika still ader kawankawan yang epyepy ! sedih lorhhh ~ tapi takpe demi masa depan , teruskan usaha anda ! lub u kawankawan ! doa la jugak yang katsini ep . kalau panjang umor kite jumpe eppp !  saya belom ade rezeki untuk stay kat asrama . sekian laaa . sedih , and tak tahu nak post peeeee /  bye .





banyak nyee gambar . menunjukkan saya sayang kawan sayaaa ! ;'(

No comments:

Post a Comment