Sunday, January 29, 2012

HOLIDAY 1 HARI JEEE :)

heyheyhey ! assalammualaikum ~ sihat ? tak sihat ? pegi makan ubat cepat , nanti saya makan kepala awak ! haha . tak laa gurau jee . hee . amacam cuti sekolah ? best ? tak best ? alahh . buatbuat best laa yee . kuikuikui . hee . saya best laa jugak . tapi satu hari jee . *satu hari pom best ? apekejadah laa budak nim / hee . yee laa sebab saya pegi ngan family saya , ngan keluarga cikgu saya . pegi mana ? nak tahu keee ?pegi Cameron Highland jee . *eleh Cameron pom nak heboh ! / bukan heboh laa weh . nak bagitaw jeee . xD hee . kami satu family bangun pukul 5pagi wehhh . awal tuuu . sebab takut sampai lewat kat sana . tuu yang awal tuu . first kiteorang pegi ladang teh . order air tehh 2 teko RM50 wehhh ! mahal siott . dah laa tak sedap . rasa macam nak bom jee kedai tuu ! haissh . kiteorang pom turun kat pokok teh banyakbanyak tuuu . buat ape lagi . tangkap gambar laa . HAHA :D . itu hobi . haha . lepas tu kiteorang pegi kat ladang starwberi laa . makan strawberi weh . kat sana bukan maen manis . sampai rumah masam wehh . itu FAKTA ! haha . nak taw tak ? tak nak taw ? pegi blah laaa . yang nak tahu tuu . mai dekat nak kasitaw nimm . masa kat sana kann parking kat bawah dah penuh , so kene laa naek parking atas ! ATAS . tinggi wehh naik parking die . sampai semua kete kat situ bau hangis sebab kene kawal kete nimm . SEMUA kete ok ! kete saya pom / haha . pastu pegi brincang jalanjalan situu . makan , beli tu beli nimm . kiteorang pomm stop kat kedaikedai tepi jalan tengok ape yang patut . kesimpulannya saya HAPPY ! hee . tapi letih siot nak pegi sana . lama . duk tas kete sampai tak tahu nak watpee . hee . nak text tak tahu nak text sapa . hurmmm / oke laa sampai sinim jee laa . esok sekolah yeee . jangan ingat cuti . hee . k baiii . sayo dop tangkap gambar mano sebab tadop mood mano ! haha .








No comments:

Post a Comment