Tuesday, January 10, 2012

SYUKUR !

heyyy ! assalammualaikum , dan salam satu malaysia ! hee :D . dah berape hari awakawakawak semua mula sekolahh ? mesti best kan ? yang paling best bile dapat kelas baru , kawan baru , cikgu baru dan semua nyer barubaru laaaa kan . haha . hari nim dah tiga hari saya mula sekolah . naper lambat ? ouwhh , kami special sikit bagi form 4 sebab papa si a.k.a pengetua kami bagi cuti . haha . tak caya ? tak caya ? memang tak boleh percaya pom ! sebenarnya saya pom tak tahu kenapa bagi cuti , tapi menurut firasat saya laa , saya yer sebab dia nak buad orientasi untuk form 1 kot . jadi form 4 tader tempat laaa ! hee , menurut firasat jer . haha . oke straight to the tajuk ^ SYUKUR ? nape ? yerr , saya bersyukur sebad hari nimm cikgu dah bagi aliran untuk blajaaa form 4 . jadi saya bersyukur sebad dapat masuk kelas 4 Ibnu Sina , yaiitu kelas aliran sains . hee . yeayy . syukur . dapat jugak blajar subjek baru yang semakin mencabar ! tak sabar rasanye . hee . kawan saya yang 3 orang lagi pom satu kelaas taw ! nasib baik kekal . oke laa , sampai sinimm jer laa . kalau ader paper lagi saya share ep . hee . tak sabar rasa nak blaja . ! :D


No comments:

Post a Comment