Friday, January 13, 2012

tajuk campurcampur

hey ! assalammualaikumm awakawakawak semuaa ! sihat ke ? saya ? saya tak sihat mane laa . batukbatuk sikit . sikit jee ^^ jangan risau la sayang . hee . nim saya nak cerita sikit sal sekolahsekolah nim . maklum la kan kita semua nim baru je dua minggu masuk sekolah kan . so cerita la sal sekolahh . haha . kat sekolah tuu sya dapat kawan baruu . kawan sekolah lamaa . dia datang sekolah sinii . bertambah laa sikit kawan kat sekolah tu . tapi dia tak sama kelas dengan saya . dia kelas aliran lain . tapi saya nasib baik laa saya tak berpisah dengan geng saya iaitu 'SASA' . yeayyy ! i lub u 'SASA' hee . lucu kan nama group tuu . haha . tapi takperr ia sangat bererti bagi saya . sebad tahun lepas saya habiskan masa dengan diorang jee . dahla tahun lepas kiteorang PMR candidate . dari pukul 7 pagi sampai 5 petang kat sekolah samasama jee . tak pernah berpisahh . jalan situ jalan sini berkepit jee empat orang . sampai ade cikgu cakap kite nim empat madu . haha . dahla cerite pasal tahun lepas . kita cerita pasal tahun 2012 laa . heee . tahun nimm best wehh dapat masuk tingkatan 4 . terima kasih Allah sebab memberi saya pimjam lagi nyawa nimm . syukur . tahun nimm saya dah digelar sebagai menengah atas . alhamdullilah . kalau dah dipanggil menengah atas nimm belajar pomm kene laa atas sikit . payahh woooooo . TAPI saya tak sabar nak belajar subjek yang mencabar nim . insyaAllah saya akan buat yang terbaik . doakan saya ep . tadi kan first time laa kiteorang masuk makmal . maklum laa form 4 nim masa banyak di makmal . haha . yang lucu nye tadi kiteorang TERsalah makmal . TER yee . dah 4 tahun sekolah situ makmal pom salah . hee . masa tuu subjek addmath . kiteorang intaiintai tader orang . kiteorang pegi laa makmal saians . haha . nasib baik abangabang dan kakakakak yang baik hati cakap salah . maluuu ^^ . dia cakap makmal math kat sebelah sana . hee . ape daaa . #sebenarnye kiteorang tak sabar nak belajar addmath and dapat duduk meja depan sekali . heeee . tak pee berebut kearah kebaikan kann ! ok laa . ape daaa saya merepek nimm . dah tak tahu motif entry nim . hee . ok laa pegi duluuu . baiiii . sayang kamu semua . 

i must study hard to get A's
i love study
sayang awak KAWAN .

No comments:

Post a Comment