Sunday, February 12, 2012

i'm simple girls :)

hey ! assalammualaikum . alolo cute nyee dia . senyum sikit :) aceceh . dahdah . dah cute dah . semua kawankawan saya cantik laaaa . oke laaa . dah lama kan saya tak post something kat blog nii ? *lama keee ? haha . tipu / haha . hari nim hati macam nak post jugak story whateva la story papee pom asalkan saya bahgia . right ? heee .
oke . dah baca tajuk atas kan . yesss . i'm simple girl . yesyesyes ! nape ? nape ? saya pom tak tahu . tapi saya tak suke berfesyenfesyen niiii . nanti dah tibe masa diaa baru saya befsyen abisabisan . haha . betol . remajaremaja sekarang , bile keluar petang mesti pakai jean kan ? walhal nak kuar depan rumah dia jeee . haha . #ade sebab laen . haha . / saya kalau petangpetang kuar just trek and t-shirt . malas laaa nak jeanjean niii  but , kalau pgy jauh sikit ok laaa . such kb or luar dari kelantan ! hurmm . pape pomm saya tetap dengan pendirian saya . lantak laaa orang nak cakap ape ! ade aku kesah ? takde kan ? / nak marah nii , nak marah ! *apekehe dengan budak senget nii . / saja meluahkan perasaan . kuikuikui . dah laaa malas nak cakap pasal diri yang sememangnya tak prefect ! semua orang tak prefect yeeee ! heee . btw , tadi kan kat sekolah saya ade buad majlis perlantikan pengawaspengawas , pengawas pusat sumber dan ketua tingkatan . tak laaa best sangat . tak tahu laaa kenapa . kecap sangat kott . / tadi kan ade laaa beberapa orang pengsan , tak makan kott . alhamdullilah laa saya masih boleh berdiri tadi . *kejap jee berdiri tadi ! hee . one more ! tadi saya dapat tengok dia bersongkak . HAHA , lucu siot ! baiiiii .




No comments:

Post a Comment