Thursday, February 16, 2012

My Sweeties Girl !

haiiii :) salam jumaat saya ucapkan pada semua . sebut dengan berirama cikit/ ulang semula . haha . jahat nyeeee . heee .sajaa nak gurau manja dengan awakawakawak ~ takpe kan ? kan ? tak boleh ? hurmmm , takpe laaaa*merajuk ! mintak maap balik . kalau tak saya stop tulis post niii sampai siniii jeee . sapa sini jeeee ! -mintak maap laaa pikah yang tak berapa nak betul- heee . sayang awak ! saya taw saya senget . hishhh . oke laaa dah laaa mengarut tak tentu hala . malu taw ! hee .

oke back to the topik ^ post kali niii nak citee pasal adek saya yang comel lagi cantik lagi manis  lagi lotey ! haha / tengok adek saya ?? awak ada ? tak hadeee kan ? kan ? hee . sebenarnyee saya kenal dia baru tahun nii tapi saya percayakan diaa . i trust u dear ~ best wooo ade adek macam nii happy gudlucky , citee masalah dia *yang boleh saya tolong , saya tolong / peramah , suke sangat senyumm ! heee . -saya tak hadeee adek perempuan membuatkan saya suke melayan kerenah diaaa yang mengembirakan- yeayy ! and thanks a lott ya my dear girl coz boleh terima nasihat kak pikah , layan kak pikah , and banyak lagi laaa . ekh , ekh . kejap . kejap selepas membaca semula apa yang saya tulis , saya tak mentionkan namanya kan ? kan ? heee . maap lupe laaaa awakawakawak ! heee nama dia Norrul Athirah btw niiii tyrahsayayangcute! and niii blog diaaa yang cantik tyrahsayayangminatONEDIRECTION! heee . cantik macam tuanya yee ! jangan bangkang yee ! kalau tak saya sepak yee ! hee /  


and lastly katakata semangat buat adek tyrahhh ! > you are gud girl , laki macam tuu tak boleh layan sangat , janji tinggal janji jee / kumbang bukan seekor ~ heee , PMR kan tahun niii , so buat yang terbaikk , kalahkan sis yang tak seberapa nak pandai nii , and i trust u can get what u want ! but , jangan lupe sis yang tak yeee memang tak comey macam tyrahh ye ! baii / 



tyrah curi gambar kak , kak curi jugop gmabar tyrah ! adil . :D
*saya buat gambar dia besarbesar sebab saya suka tengok dia :)

No comments:

Post a Comment