Friday, February 17, 2012

QiqiLala Yang Jeles

hey , assalammualaikum ! salam hari sabtu . salam cuti hujung minggu . salam homeworkku yang berbukit . salam semua . haha . jawab laaaaaa . tak jawab dosa taw ! haha . awakawakawak semua sihat tak ? sihat ? alhamdullilah . eeeeeee . ade bau busuk laaaa . sape kat sinii tak mandi lagii ? pegi mandi laa . nak pengsan nii taw bau awak tuuu . haishhh . saya dah mandi ok ! *tipu  haha . oke laaaa let start to my story . not your story ok !


today is saturday . yesterday is friday . tommorow is sunday . yeeayy ! haha . budak senget ini memang senget . haha . oke laaaa . semalam kan saya dah post pasal adek saya yang comey lagi lotey . hari nii saya nak post sorang lagi adek saya yang cute lagi kecik . haha . semalam dia dengki #walaupun dia tak cakap dia dengki tapi saya tahu / sebab tak mention dia kan . haha . maap adekku sayang . aauwwwww . haha . meh siniii dekat sikit . dekat lagii . ok , cukup . blakang sikit . haha . nak citer pasal adek saya yang cute nii . name dia Aqilah Ab Aziz . dengan nama ayahayah dia saya kasi . hah . boleh lawan ? tak boleh kan ? shut up / hee . dia nii cute wehh + kecik . #saya kecik tapi dia kecik lagi / auwww . haha . dia PMR tahun niii . hope the best yooy adek ! hee . dia niii cute macam baby *idea darii rarra . kawan baik dia laa nii . satu geng . haha . rarra cakap tangan qiqi nii macam baby ? yeee ke ? haha . yeeee . saya percaya yeayy . hee . qiqi nii kan seorang yang pemalu sikit kalo kat sekolah . tengok jee senyumm . bagos . gudgirl . haha . yeess . qiqi tuu Aqilah laa. kawan dia panggil qiqi so saya panggil qiqi laa . niii dia qiqi . yeee . cute kann . saya taw . jangan bantah yee ! hempuk kannn . haha . saya nii 'haha' dari tadi lagi kan . ok , sekarang boleh hempuk kepala saya . haha . ok , stop pykaa . daaah . ok niiiii blog qiqi . fake smile . cantik ? cantik blog saya lagi ok ! *tipu . -taknak suke- nii sorang lagi kawan dia maisarah . semua comey lotey mengalahkan saya . -ini tidak adil tidak adil bagiku- haha . nyayi semua nak dengar . kuat lagi . ok . *tepuk tangan*hurmm sampai sinii jelaaa post kali nii . yang penting saya jugak mempunyai adek yang bernama qiqilala . yeayyy . senyummm :) lebar lagi ! lagi . ok stop . dah macam errrr . haha . ok . kata akhir buat qiqi > do the best in PMR . lawan lhaaa kaka yang tak diiktiraf nii . kuikuikui . baiiiii
Aqilah Ab Aziz
gambar sedikit blur 
-gambar curi-
mereka . saya gembira dapat kenal mereka :)

k.a.m.i
-saya tepi baju biru tu-
tak nampak . ok , pegi pakai contact lens 

>dua gambar disponser oleh Rarra . Qiqi dekut . gambar dia privacy . haha

No comments:

Post a Comment