Monday, February 6, 2012

Semoga Cepat Sembuh

Assalammualaikum . heyy . sihat ? alhamdullilah . kalo sapasapa yang tak sihat tuu pegi makan ubat ! cepat . kan saya potong kepala , baru taw ! haha . ok laaaa . best tak sekolah ? tak best ? ala buatbuat best laaa . heee . saya ? best sangatsangatsangat . tambah lagi bile ade kawan yang satu kepala . yang gilegile . yang paham satu sama lain . yang membuatkan saya sentiasa happy ! dan banyak lagi laaa . syukur taw dapat kawan macam nimm . ok laaa . back to the topik . 'Semoga Cepat Sembuh' ? sapa ? nape ? ok . 2/2/2012 saya bertolak dari kelantan untuk pegi melawat bapa saudara yang koma . dia xcident . tak sedarsedar lagi . dah sebulan lebih . saya pegi Kuantan lepas tu Negeri Sembilan balik Kuantan balik and then baru balik Kelantan 6/2/2012 . 2 hari tak pegi sekolah . khusus kepimpinan pelajar pun ponteng ! hurmm . tapi takpe emergency kan . hurm , harap pak mude cepat sedar ep . tolong doakan yeee . ok , laaa . sampai sini jee laa . dah tak tahu nak tulis ape . daaaaa ! 

Tumblr

No comments:

Post a Comment