Monday, February 13, 2012

Ujian Itu Pasti :)

assalammualaikum . buat pee tu ? *mesti laaa tengah baca kan ? ayoyoy . ape punye soalan . hey awakawakawak ! tak nak tanye saya keee ? sihat takk ? selalu saya jee tanye awak . >initidakadiltidakadilbagiku ! kuikuikui ! tak nak tanye kee > hurmm . takpe laa . saya tanye untuk diri saya jee laaa . -pikah awop sihat dop- dop mane laa u . i kurang sihat nii . yang sihat tu cepat sebut ALHAMDULLILAH SAYA SIHAT ! syukur laaa . kalau sihat kite boleh buat iti , buat ini kan ? kan ? kan ? yeayy ! kurm . kalau kuarang sihat terbatas laa sikit . sikit jee ! jangan lebihlebih . hurmm sebenarnye saya batuk nii . kuat sangat ! *tipu / hee . tak taw kenapa . saya jarang batukbatuk nii . yang selalu nye pecah mulut . sakit wehh . sekarang pom adew satu nii dalam mulut . pecah wehhh ! pecah ! semestinya sakit laaaaa / tapi takpe saya akan hadapinya dengan ikhlas dan sabar ! insyaAllah :) hee . dah laa cite pasal tuu . nii tadi kat sekolah saya , *bukan sekolah awak ok ! / ade latihan rumah sukan . kejap jeee . larilari jeee . dua pusingan . dua pusingan pun letih laaa . saya lari paling laju wehh . *tipu / mestilah , HAHA :D tape laaa . stop sinim laaa . dah tak tahu cite ape ! baiiii . BIRU BOLEH . HOPE JADI JUARA :)


No comments:

Post a Comment