Monday, March 26, 2012

CURI-CURI BERCUTI ;)

haiiiiiiii , senyum sikit . tak nak ? olokolok pom tape lhaaa . hoho . bagus . sayang awak / *genya* harhar . japjap , nak lap sikit blog saya yang behabuk . dah lame sangat tak post story kan . hoho . sibuk dengan exam lhaaa u . hihi . hari nii niii nak citer sikit pasal saya pegi cuticuti . katne ? kat langkawi jeee . first time pgy langkawi -jangangelak,sayamemangtakmacamawak- hihi . best siott . pgy negeri syurga coklat kat malaysia tuu . banyak woooo saya beli cokelat . hoho . jangan jelas ! semua nakkkk kalo pgy sanaa . auummmm <3 kiteorang *sayaandkawankawansatupejabatmamasaya* pegi malam khamis . so saya ponteng hari khamis tuu . haha . jangan maraa cikgu ade sebab . adesebablhasangat ! haha . kiteorang sampai sana waktu subuh . mandimandi kat msjid . and pgy melawat PTSS(Politeknik Tunku Syed Syaharudin)*takpasti* hoho . lepas tuu baru pgy jeti tunggu turn nak naik feri . takot wehh . tapi saya kuatkan semangat . harhar *chewahh* first time wehh . haha ,. mulemule naik ok , pastu pening semuanya . saya tidur untuk menghalang pening taw . betapa nyenyaknya saya tak tahu lhaaa . kuikui . dok sana tua hari shopping jeee keje . dapat lhaa jugak melawat kat dataran helang , galeri perdana , saya pom dapat naik cable car . hihi / best wehhhh . mulemule takot . nak gerak pom takot . macam patung duk dlam tuu . nak balik tuuu oke dahh . dah gerakgerak . hoho . macam nak naik lagi lhaa pulak . haha . oke lha dah tak tahu nak citer apeeee , best sangatsangat . hoho . japjap , mase nak balik sinii barang macam 10orang pegi . saya ngan mom saya berusaha untuk membawa nya . harhar . -betapabanyaknyabarang- cokelat lha tuu + mama punye pinggan mangkuk sudu garfu dan lainlain . hoho . kiteorang sampai kat koklanas pukul 4pagi woo . banyangkan 2jam lagi nak pgy sekolah . tapi saya kuatkan semangat untuk pgy sekolah . alhamdullilah sampai jugak kat sekolha pagi tuu dengan keadaan letih ! . :) 


btw , amacam result exam awak ? OK ke KO ? cakap sini cepat . cepat , kalo tak saya bunuh nihhh . cepat . haha / result saya oke lhaa juagk . first time exam kan , sikit jee bab masuk . PKBS2 nii tak tahu lhaa macam mane . harapharap lebih baik dari ini . InsyaAllah . 



#nii ade gambar saya pergi cuticuti kat langkawinyat /


dekat kedai gamat /

kat menara cable car :)

kat galeri perdana /

hoho :D




No comments:

Post a Comment