Thursday, March 8, 2012

Merentas Desa !

heyy . assalammualaikum awak . awak tuu . yang itu juga . yang belakang tuu . hiii . sihat ? alhamdullilah . saya ? saya ? saya terlampau sihat harinii . harini saya rajin sangat , pegi joging sampai 5km wehh . kau hadooo ? haha . sekali dalam setahun . harharr . tahun nii skolah saya buad petang . boleh lawan ? tak boleh kannn . hihi . hariii tu dah planing tapi tak diizinkan Allah . hujann . kiteorang senamrobik jee . bestt siott . siap lompatlompat / --' btw , minggu nii saya exam wehh . manyak susah maaaa . saya rasa mesti tade A . *mintakmintakadeA-pomdahsyukur* tahun nii first time wehh saya jawab exam ade eseii nii . tergelak , tersuke , terkejut , termacam-macam lagi lhaa weh . kalau tak baca kompen tak bleyh jawab punye . caye lhaaaaaa . so , bersedia lha dari awal yee . ok back to the topik , harinii lepas exam sivik ngan pjk *paperpalingsusah* cikgu kasi balik awal . tak lha awal sangat , tapi awal lha jugak kan . haha . balik tuuu terus online , then mandimandi , siapsiap , pegi skolah balik . letih --' . tapi takpe esok cuti ! yeayyy . bukan setakat esok . seminggu wehhhhhhh . horayyyy . haha . *takmalupunyebudak* oke lhaa . back to the point . tadi kan , saya lari dapat 2mata wehhh -duamatasangatberharga- harhar , betol lhaa kalau takde 2mata saya tuu belum tentu biru dapat jadi juara , yeayyy . BIRU THE CHAMPION . bangga . hihi . tadi kan saya lari , lari , lari , lari , then jalan . letih lhaa . bila lha nak jadi juaara macam nii ekh ? cer pikir untuk saya . hoho . very good . kesimpulannya hari nii hari yang best sebad dapat lari dengan besties , dapat sumbangkan 2mata untuk rumah sukan , and dapat tengok dia lariii . copcop . *dialarilajuwehh* tak sempat nak snap gambar dia tadii . frust /  ok lhaa , nak pegi sleep ok . letih . baiii . selamat malam <3 

my bestie . love u lhaaaa .


gambaryangtakmenjadi ;)

sayamemanglucu !

sayapomtaktahusapasebenarnyetuu /

baiiiiii . zzzzzzz / :*






No comments:

Post a Comment