Friday, April 27, 2012

First Lady

Greeting Text
haiiii . *lambai tangan ! hoho buat muka kuit lhaaa . haha . oke thanks all bloger ! hehe . amacam sihat tak ? alhamdullilah . yang tak sihad tutup lappy pastu masuk dalam selimut yaa , haha . / dah lame sayaa tak update blog kan ? kan ? *jawab yeeerr semua ! oke sayang korang <3 . hoho reason pertama , malas ! kedua , takde masa ! ketiga , tak tahu sapa ! oke dah merepek . haha .

sebenarnya saya nak citer something nimm / semua nyer first time benda yang sayaa buat ! act tak lhaa hot sangat , hot k ? tak tahu nak gune istilah apee , haha ! semalam or kelmarin or lebih tepat hari khamis . haha . semalam kan balik sekolah penat lhaa jugak tapi hilang penat bile saya akan pgy tuisyen buad pertama kali tahun nim . harhar ! oke saya gembira walaupun awak tak suka , ader sayaa kesah >? haha . gurau jerr you ! oke kat tuisyen tuu cume ader 7orang plus saya . haha . amacam ? lawan . haha saya tahu awak boleh lawan . sajee nak cakap ! hikhok . sorang jee lelaki yang sorang lagi tak datang katanya ! haha act saya pgy tuisyen untuk addmath ! --' + math :) / subjek yang susah lhaa jugak ! haha .
>hari rabu saya ader perjumpaan pengawas so KP marah harituu !


and kelmarin jugak first time sayaa pakai lens ! gembiraa wooo -,- / haha jangan meyampah ! hoho . sayaa beli dah lama tapi tak tahu nak pakai pgy mana . haha so semalam pakai jerr , cubecube ! haha . oke , tuu jer kot nak citerr dah tak tahu nak story apee ! bhaiiiii ;)



#saya rindu motor saya !

No comments:

Post a Comment