Saturday, April 21, 2012

Lama Menghilang :)

Greeting Text
haiiii . *lambai tangan banyak-2 dan kuat-2 / haha . nape ? terkejut ker tengok blog saya ? hah ! saya pom terkejut , tapi dapat kawal lagi , hope awakawak dapat kawal jugak lhaa , --' jangan sampai tercabut jantung tuu , nanti masuk kubur . haha , blog nimm dah macam istana labahlabah kan ? yer ker ? oke , semua jawab iyerr , kalo tak saya sekeh awak punyer kepala sampai pendek ! haha , bagus . *tepuk tangan . haha . so , kesimpulannya memang blog nimm dah lama tak diupdate dah sangat berhabuk tanpa berpenghuni dan pengunjung / -sedih- hoho .

oke , stop becakap benda yang tak patut , now , i want to story all my story from A to Z ? boleh ! oke , cakap boleh , kalo tak saya hempukk karang / good , ILOVEYOU <3 . okee . dari satu tajuk k banyak-2 tajuk ? boleh . yeayy !

>KEM KEPIMPINAN PENTAULIYAHAN KADET BOMBA .
oke , saya dah lupe tajuk yang panjang dan betul-2 dia , *pelupa kot , haha . and hari tuu 12/4 lama dah kan ? haha , lama kan . tuuu lhaa malas + ttaktahu lhaaa yang malas nak tulis sangat dan tak tahu lhaa kenapa . oke , jange pening sebab saya akan semakin pening / hoho . kiteorang pgy hari khamis pukul 9pgy , jadi kami terpaksa skip lhaa kelas hari tuu . sape kiteorang tuu ? oke , adalah seperti berikut Suzie , Luqman , and Judin / 2 laki , 2 pompuan / kami mengharapkan best tapi sebaliknyaa . adoiyaaa . kite engat keee ade lhaa aktiviti yang meyeronokkan tapi cume KAWADKAWADKAWAD ! ohh myyyyyyy . kawad , sangat memenatkan + meletihkan + meghitamkan muka + meyakitkan kaki = sangat tak suke / hoho . -menyesal ke akuii- harhar . kiteorang tidur atas tikar tahu tak ? *kamu seharusnya tahu . sedih lhaa , abis sakit badan , dohlahh nyamuk berjutajuta ! abis merah tangan saya dikekohnya / adoiiyaa . kiteorang setiap masa kawad tahu tak . nak pegi makan pom kena kawad ! IHATETHIS / oke , btw saya pgy kem nimmm dapat jumpa banyak-2 kawan . dari sekolah laen semuanyaa . best-2 lhaa diorang . sporting gilerr ! suker . tuu jer yang sukerrr ! oke jange mutohhh , haha .masa balik kan , cikgu saya ambik lambat lhaa . yang kedua last taw ! kiteotang duduk jerr tunggu . --' . tapi takpe dah time nak balik . horayyyyy ! dan muke saya terbakar , -,- terukk , sampai takot nak tengok muke ! kite sampai rumah pukul 3lebih gituuu , terus sampai makan nasi macam setahun tak makan . haha . mandi macam 2tahun tak mandi , dan tidur macam 3tahun tak tidurr ! tak percaya ? suke hati lhaaa , oke . stop citerr nim . #hari ahad saya tak pgy sekolah . hoho

bomba , yeayyy !


gambar satu lagi akan diupload pada masa akan datang !

>NOVEL 
hoho , bulan nimmm 2 novel sekaligus saya beli . haha . BICARA HATI and HINGGA KE AKHIRNYA ! best siott duadua . hoho <3 taksangka boleh terbeli dua . hehe . thanks to my abah sebad belikan saya novel  ;D oke , otak tepu mikir ko homework dop siap lagi nimmm ! tadi berlimpahlimpah idea keluar . sekarang jatuh tergolek semuanya !  haha , nanti saya ingat akanku tambah yerr !

novel satu lagi akan meyusul ! xD

oke , otak semakin tepu ! nahh , ambik gambargambar saya :

muka yang dalam proses 'mengelupas' akibat terbakar disebabkan kawad ;D

jubah timee ;)

#walaupun dia tak kenal saya , tapi saya kenal dia . walaupun dia tak pandang saya , tapi saya selalu pandang dia . walaupun dia tak bercakap dengan saya , tapi saya selalu bercakap dengan dia -walaupunmimipi- / walaupun dia tak pernah tengok muka saya , saya selalu tengok gambar dia <3 


>ade masa saya sambung ! homeworktime .





No comments:

Post a Comment