Monday, April 30, 2012

Macam macam Nama

Greeting Text
haiiiiii / selamat tengahari :) dah makan belum ? dah . tak aci tak aci . saya tak lagi ! :'( yang tak makan lagi ? give me five . oyeayyyyh . amacam sekolah ? makbapak ? boyfie ? makwe ? cikgu ? and otherother > sihad ? okayyy ? *jawab dalam hati cukup lhaaa :P harhar . -saya sedang merepek . bagus tak saya . haha

okayyy , straight to the tajuk diatas ! haha , macammacam nama ? mean ? tak pham ker ? watlekkkk ! nimmm merujuk kepada seksyen mulut kanun lidah . ade paham ? tak paham ? mai dekatdekat . saya mengistiharkan saya tak sihat sebenarnya ! DOAKAN SAYA CEPAT SEMBUH ! sakit ape ? nak citer lhaa nim , macam nimmm , dia sakit sangat . dalam mulut . macammacam orang pnggil pecah mulut , ne'puh , mata ikan , pecah isi , and otherother lhaaa . sakit siotttttttt ! saya dah bisa kene macam nimm , :'( and bile saya kene cangenii saya jadi tak selera nak makan , TAPI LAPAR ! tapi sakit lorhhh / kurus kejap . dahlahhh kurus sudaaaaa ! adoiyaaa . takpee lhaaa . sinimm jerr lha nak story ! lapar + sakit mulut / :O

watlekkk peace !

malas nakk rotate :D


p/s::saya dapat hamper untuk koir harituuu dan saya dah makan tadii / 

No comments:

Post a Comment