Thursday, April 5, 2012

Perutku Kekenbomngan /

Greeting Text
haiiiii . you allll <3 sihad takk ? hope sihad yee . alhamdullilah :) lama kan saya tak update blog nimm . labahlabah boley buad istana dahh katsini . haishhh . -tiup- *hancuristana* haha , jahat nyee awak nimm . huahuahua . dear spider , maap , nanti takde orang nak jengok blog saya . :'( -bajetnangis- haha . thanks yaa spider . *macam takde ayat laen jer kan* haha /

oke , amacam hujung minggu ? best ? alahaii boley tanye yerr . semestinya best yaa . winkwink . nak story nii , pasal minggu lepas *takdekenemengenedengantajuklagi* hoho . minggu lepas sekolah saya ader buat perasmiaan bulan basaha . hari isnin woooo . saya ade dua kerja buad hari tuu . first pegang bunga manggar . harhar . dah boleh bayang ? haha , tetamu kiter kan sampai awal dari apa yang  dijangka woo . kiteorang baru jee nak siapsiap tahtah dah sampai . panik semua cikgu . hurm nasib baik cikgu kiteorang dapat lakukan dengan baik woo . congrate yaa teacher /and onemore saya and student 4ibnusina -girlonly- masuk koir . haha . oke *tepuk tangan* . hoho . semestinya best woo . harhar . lagu kiteorang koir -YouRaiseMeUp- best siottt . cer dengar lhaa . belanbak dalam youtube . haha , first timee wehh saya naik pentas , amacam mesti lha sejuk segalanya . harhar , tapi takpe saya kan berani *chewahhhh* haha . hari tuu kite pakai reben kuning /
-bajetcomel- alhamdullilah semuanya oke jerrr . banyak persembahan hari tuuu . happy jerr tengok dioarang buad persembahann . hoho . majlis tuu selesai jam 10lebih gituu . pastu kiteorang sambung blaja . >< hoho . yang penting saya happy /

oke back tuu the topik ^ harhar . kekenbomngan a.k.a itudalamperutadaangin . huahuahua . sikit lhaa rasa . *manja* wekkpp . haha . coz tak pernah rasa cenggitu . hoho . so , i'm not in mood yesterday . but , thanks to my besties coz jadi tukang urut saya . haha . diaorang Tikah urut kaki kiri saya , and Suzi urut kaki kanan saya . hoho .*adekenemengenangankakike* saya pom  tak tahu tapi suzi cakap adee . lagipomm kaki saya sejuk semalam . tuu yang dia sapu minyak panas . thanks yaa . haha / 

onemore saya nak cite pasal itu lelaki . *banyak citer coz lame tak uptade* . hoho . oke saya jeless ! harhar . anda tak perlu tahu , yang penting saya jeles ! argghhhh . saya suke tengok dia , tapi apakan daya / hurmmm . baiiiii <3







p/s : misi saya esok , pgy KBM ngan kawankawan -empatorangjee- harhar . hope sampai . perjalanan yang sangat panjang , hoho  :D





No comments:

Post a Comment