Wednesday, August 22, 2012

Hari Raya Aidilfitri 2012 ,

Greeting Text
hii . SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI , MAAF ZAHIR DAN BATIN untukk blogger-2 yang awesome ;) amacam raya ? okay ? best ? sunyi ? bosan ? benci ? or pape laaa . hoho , hari nii dah hari raya yang kelima >< *dua hari lagi nak bukak skolah . ohmyyyyyyyyyyy . tidakkkk ! tak puas lagi cuti . btw , andaanda sudah siapkah homework ? saya yakin 95% pelajar-2 masih belum siapkan homework mereka kankan ? haha dah agak . okayy stop pasal homework nanti tak tenang tengok tv kan ? wakakakaka ><

baju raya korang warna ape ? mesti cantik kan ? hoho . saya tahun ni warna grey alaalal coklat gituu ? ade ke ? haha whtever la . HAHA . yang penting saya tak buta warna . raya kedua pulaa bebas . lain-2 semua . lagi pom boy raya kedua dah tak pakai baju melayu dah . pakai jean and tshirt dia . kiteorang satu family raya kat Tanah Merah tahun nii . TM Kelantan oky . petang raya tuu pegi . bukan jauh pom , 45 minit jer dari rumah . hoho dekat kan ? kampung saya dkat jer . yang sbelah mama dkat je dgn rumah . satu kwasan jer . saya taman , umah atok kampung >< *harap faham . HAHA . okay , malam raya kt TM-TanahMerah- best lerh jugakk . dpat tngk kazen yang kecik-2 main mercun a.k.a. bedil . hehe . suke-2 dgn kazen yg sebaya and more laa . ckap itu laa , ini laa . hoho . pagi raya kiteorang makan nasi dagang . mek yang buat . best ! air tangan org tua kan . bnyk penglaman dari kite-2 nii . lepas siap-2 orang lain pegi smbhyang raya . saya ? tahun depan kot >< lepas semua balik tuu kiteorang pegi kubur dulu . baru salam-2 semua . *sesimintakduitraya* haha . saya masih dapat oky >< haha . lepas siap kiteorang pegi beraya rumah jiran-2 . petang tuu kiteorang balik kg sini pulak . kat KokLanas . kat sini ramai saudara-mara blik , spupu pom ramai wooo . lagipom sini maksdara and pksdra bagi duit raya yang merah or kuning . biru ? ohnoo . >< HAHA besar kan .

oky , hari raya kedua pulakk , mama kite ade buat makan-2 sikit . ajak jiran adn sdra mara . ramai laa jugak datang . hehe hapyy . okay la dah lenguh tangan nak menaipnye :/ baii . nah sikit gambar .

my cousin :*

first Eid ;)

raya pertama ><

raya kedua ><

raya ketiga ><

rumah sdra ><

*hari raya mesti wajib ade kenduri >< tak suke . 





No comments:

Post a Comment