Thursday, November 15, 2012

DAH NAK AMBIK LESEN EK AKU? ^^

Greeting Text
hii. assalammualaikum muslimin dan muslimat, saudara serta saudari yang dikasihi lagi disayangi oleh ibu bapa anda sekalian. haha. bagaimana keadaan saudari hari ni? sihat? sakit? batuk? koma? pengsan? or whatever laa ye. yang sihat tu alhamdullilah. yang tak sihat tuu banyak banyak berdoa dan pesan wasiat dekat keluarga masing masing ye >< sebelum tuu lupa nak ucap SALAM MA'AL HIJRAH 1434H.harap amalan kita kat buku lama diterima. Aminn. bukak buku baru ni hijrahkan diri kearah yang lebih baik. InsyaAllah :D

okayy, kalau saya nak merepek memang tak tersiap laa nak update ni. dari semalan lagi nak update, tapi apakan daya lappy dua dua kene rembakk dekat abang and adik. fuhhh. GAME GAME GAME GAME. -.- takde keje lain. sakit hati akuu. *aku online je memanjang takde dia sakit hati >< haha. ada saya kesah. haha *gelak jahat* okay bila nak start ni?

baca tajuk dulu....... okay dah baca? lesen? haha. tak kusangka tak kuduga. haha. ceritanya bermula begini. abah setiap kali cuti mesti pegi maktab. sambung blaja. hari khamis dia balik laa. tapi haritu*selasa* dia balik sebab abang balik. 'Abah: g g la baco buku undang undang nuh.' 'aku and abang: saling pandang memandang' 'aku: sapo?' 'abah: kakak laaa.' 'aku: hahahahahahahaha.' ''abah: ma takdok oyak ko?' 'aku: takdok pongg' *pergi dapur tanyo ma.* 'aku: ma abah ado oyak ko kat ma suruh kakak baco buku undang undang?' 'ma: ado. buku takdok kae. tu ma dok oyak kakak.' 'aku: masih tersenyumm gembira sukaaaaaaaaaa.' hahahaha. masuk bilik suka sorang sorang. haha. happy la katakan nak pegi ambik lesen ni. haha :D bukan main semangat nak pegi ambik lesen. tanya abah mana buku undang undang nih? nak baca. 'ma: wat abe harituu dia hantar balik laa' 'aku: hmm. okayy'

tapiiiiiiiiii. ku keseorangan. ughhh. tak suka tak suka *gedikk* hahaha. bosann laa sorang sorang ni. takde nak buat 'kecek'. tapi apakan daya. pegi jelaaaa. hmmm. tak sabar ni nak dapat lesen motor. macam macam tanya ma gane bengkel dia. test dia. hahaha. takot wehhh. apaapapunn. harap harap okayy ler esok. pengalaman ni pengalamannn. ^^

nah gambar satu dua ><



motor kesayangan sayaaaa. :* muahhh satu

with my cousin :*


excited ni woooooooo ;D

SALAM MA'AL HIJRAH :* PRAY FOR GAZA :'(








No comments:

Post a Comment