Saturday, December 15, 2012

hoho. Macam Macam Ada ;)

Greeting Text
hiii. assalammualaikum awak awak semua. tak kira la adam ke hawa. yang pentingg manusia. hikhik. sihat tak? *takde soalan lain. haha >< amacam cuti sekolah? okayy? ke banyak membuang masa macam saya? ternak lemak jee dalam badan neh? bagus kan? *diggalakkan meniru aksi ini.

tahukan anda? harini dah 16/12/2012. kalau dikira darab bahagi tambah tolok, ada 14 hari lagi nak tahun baru. 2013. dannnn.............. sekolah sesi 2013 bermula. oh noooooooo. golden holiday tak siap lagi. baju tak beli lagi. kasut tak beli lagi. pen tak beli lagi. damn. *macam taknak sekolah je kan? haha. okayy! tahun depan aku dah 17 tahun okay. dah besar dah. tapi badan macam budak form1. harhar >< *bajet muda. dan tahun depan aku dah jadi SPM candidate okay. take note. ughhhhh. taknakkk! takutt. tolonggg :( tapi apakan daya. hurmm. berusaha ituu penting. rajin itu kunci untuk berjaya ;D insyaAllah.

hehe. okayy 13/12/2012 harituu. ade buat reunion untuk ex- 6amanah SKDP tahun 2009 kat kfc kok lanas,kat situu je tempat yang paling sesui .tapi sekit je yang pegi. shoo sad. tapi takpee saya happy dpt jumpe awak awak semua. dah lama tak jumpe kan? hehe tahun depan kite semua nak SPM dah. good luck. lepas SPM kite buat besar besaran okay ;) hoho. ramai yang tak boleh pergi sebab hujan. takde orang nk hantar and pegi ambik lesen motor. saya pun ambik jugak yee. xD nah gambar sikit. :* hehe

aini and ika. pandai nehh 

we all

lagi

dan lagi

peace! hoho

with ika 

and, tahun depan jugak akan bercadang untuk pakai spekk sepenuh mase.tak nampak woooo.maklum la rabun :(  power 200 dua dua belah. skrang tengok tv pun kene pakai spekk kabur. hmmmm. tahun depan studyy all time soo kalau tak nampak macam mane nak masuk. harap harap tak de buang la. hmm boleh ke? grrrrrrrr. akan mencube, chaiyokk chaiyokk. ;D lucu ke awak awak?

first time senyum nampak gigi. *malu. kegemukan terserlah


and, minggu ni jugakk junior junior saya dapat result PMR okayy. 19/12/2012 iaitu hari rabu. mesti berdebar kan? normal laa tu. harap hari tuu menjadi hari yang bermakna yee. kak pun berdebar tahun lepas. haha. harap dapat straight's A yaaa especially my two gorgeous girls. Qilott and Rarra. dia dah buat saya gembira tahun neh. thankss ya rarra and qilott. :* nah kiss satu. hoho 

qilott

rarra

mereka ;D

andd................... to my friend. i really miss you. miss you damn much. errrrrrr. dah lama tak jumpe sayang sayang saya. last mase birthday ila. yg selalu jumpe tirah, ilaa and zatil sebab kite tuisyen sekali kan? hehe. rinduu nak gelak ramai ramai :) tahun depan kita dah SPM kan? mesti sibukk. kite study same same okayy ;D awak ajar saya, saya ajar awak, jyeayyy. and kite dapat result. okayy laa semuanya. saya yfg tlong check untuk semua. tahun depan buat lagi baik yee. for me to :') jyeayy. struggle to SPM. love you. awak nak A saye pun nak jugak. hehe

my ohsemm friendddddddddd :*

I LOVE YOU. :*

No comments:

Post a Comment