Monday, December 31, 2012

last buat seketika. 2013 be nice

Greeting Text
haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, assalammualaikum. selamat malam plusss pagi warga manusia. *wipe tear* sedar tak sedar kita dah masuk tahun baru.  2013. HAPPY NEW YEAR oulls. love you. harhar. toucing nyaa awak neh. muahaha. okay, dengan rasminya esok opsss pagi neh saya menjadi calon SPM. walawehh >< tak caya, tak caya. haha. tapi harus percaya. aumm. dah 17 tahun dah, *tua kee? tapi hakikatnyaa saya masih muda. cuba terima kenyataan ini ya. ^^ okayy nak story sikit neh. banyak la jugak. hikhok.................................

firstt. saya dah form5 ke? ughhh. okay bukan itu ceritanya. haha. gini gini pada 28 bulan 12 tahun 2012 saya telah menghadiri majlis perkahwinan Apek dan Leuniey. *bangga. muahaha. kenal kan? kan? tipu la kalau tak kenal. alaaaaaaaa yang tu tuuu. :P cari sendiri ya. keluarga saya memang 'anak beranak' dengan keluarga dia. nenek dia tuu adik beradik dengan nenek saya. mama dia sepupu dengan mama saya. anak dia dua pupu dengan saya. haha. tapi TAKPERNAH bertalking talking. >< almaklum laa. haritu tiga buag kereta pegi. banyak kan. sampai tuu penuh wooo orangg. kaum kerabat nyaa la. makanan macam macam ada. tapi tapi tak sempat nak bergambar dengan dia. ramai gylaa orang. cuma sempat ambik gambar dia berdua jee. *tu punn sepupu yang snap. sodihh. hmmm. takpeee. be happy. harhar bestt kot dapat jumpa Apek depan mata. real gituu. dan dengan itu jugak cousin saya belah abah merajuk sebab tak bawak dia. maafkan saya Wan Nur Ayuni Bt Wan Rahim. nama penuh siakk. haha. shoo sorry :* sayang awak.lama jugak laa kiteorangg duduk sana. petang baru balik >< nah sedikit gambar ----------------------->








neh je kot. ade lagi kemalasana nak upload. LOL. selamat menikmati. muahahaha

dan dan pagi nanti dah kene pergi sekolah macam biasa. 5 Ibnu Sina akan menjadi kenangan tahun neh. SPM tu. harap sedar -.- fuhhhhhhhhhhh. no more 'sokmo' online. uwaaaaaaaaaa. tisk tisk. lagi pun esok abah dah nak ambik lappy neh. tak boleh nak update blogg dah. grrrrrrrrrrr. hmmmmmmm. *turut bersedih* haiyaaaa. dan semalam a.k.a tahun lepas saya pergi sekolah untuk daftar kemasukan form5. dan dan saya lewat. *cover malu* hmm tapi takpe. tadi setelah lama tak jumpa besties bercerita tentang macam macam. segalanyaaa ada. hikhokk. dan saya duduk bawah kipas tepi dia pelajar cemerlangg. fulamakkk. pelajar cemerlang tuu. harap dapat masuk sikit ilmu dia tuu. wuhuuu ^^ pandai gylaa kot syahirah. akhir tahun dah 8a tuu. wah wah. okay, dah lewat. masa untuk tidur. masih mahu bercerita tapi masa cemburu sama saya. aumm. sweet nya --' perlu tidur. pagi nanti sekolah. ughhh. SEKOLAH k. byee awak. doakan saya untuk SPM tahun neh :') takott ittew. 

SPM candidate neh :')

hmmm. doakan saya! InsyaAllah akan buat yang terbaik.

okayy. last kot update buat sementara neh. sebab abah sayan nak guna lappy neh. lappy dia rosak. hmmm. tidak boleh membantak. love you crush
saya suka style kak DenaBahrin. sweet je nampak. ughh, jelessssssss k kak DenaBahrin
2013 be nice with me. i love you. kalau tak i pancung u.take note.

No comments:

Post a Comment